25 Aralık 2013 Çarşamba

Tagged Under: ,

Emre Aydın Mehmet'in Gezegeni'ne Konuk Oldu

By: Unknown On: 02:35
  • Share The Gag




  • G.M : 
    Emre'cim hoşgeldin..
    E.A : Hoşbulduk merhabalar
    G.M : Playback yapanlara kızıyor musun ?
    E.A : Hayır kızmıyorum.Hatta albümün soundunu anlamak için bazen iyi bile oluyor.
    G.M : Sana özel bir fanlık söz konusu farkında mısın ?
    E.A : Onlar yönlendiriyor zaten bizi.Bizimle hep beraberler onlar zaten bizim ile birlikte yürüyorlar.
    G.M : Başarında sosyal medyanın önemi ne kadar sence ?
    E.A : Sosyal medya çok önemli bir mecra.%51 diyebilirim.
    G.M : "Sabuha" arabeskin dibidir.Nerden esti bu şarkıyı coverlamak ?
    E.A : "Sing Your Song" yarışmasında bize verilen bir ödevdi o şarkı.Kendi yaptığın tarzın tam tersi şarkıları coverlamanı istiyorlardı.Bizde öle yaptık sonra sevilince albümede aldık.
    G.M : Evliliğe nasıl bakıyorsun ?
    E.A : Gayet olumlu bakıyorum.Evlilik çok kutsal bir müssese.
    G.M : Hayranı olduğun bir sanatçı var mı ? Emre Aydın kimleri takip eder ?
    E.A : Yasmeen Levy'i çok seviyorum ve takip ediyorum.Hep bakarım yeni birşey yapmışmı diye.
    Emre Aydın "Soğuk Odalar" adlı şarkısını söylüyor...
    Emre Aydın "Eyvah" adlı şarkısın seslendiriyor...
    G.M : Emre Aydın mutlu bir albüm yapabilir mi ?
    E.A : Bilmiyorum ki beceremiyebilirim.Bana hüzünlü duygular şarkı yazdırıyor.,
    G.M : Annen ve baban albümü dinleyince ne dediler ?
    E.A : Annem de babam da çok beğendi.Genelde onlar aman bu sefer olmaz mı diye kaygı içindelerdi ama dinleyince çok beğendiler.
    Emre Aydın programa telefon ile bağlanan sevenlerinin sorularını cevaplıyor...
    G.M : Albümde Sezen Aksu ve Nazan Öncel'in şarkıları var albümde...
    E.A : Evet biz zaten "Belalım" ı çok uzun süredir zaten sahnede çalıyorduk.Zaten ikiside çok iyi şarkılar.
    Emre Aydın Twitter'dan kendisine sorulan soruları cevaplıyor...
    Emre Aydın telefon ile programa bağlanan sevenlerinin sorularını cevaplıyor...
    G.M : Programımızın sonuna geldik Emre sevenlerine bir mesajın var mı ?
    E.A : Ben öncelikle Kral Pop,Kral Pop Tv ve size çok teşekkür ediyorum.Bütün sevenlerime de sevgi ve saygılarımı iletiyorum...

    0 yorum:

    Yorum Gönder